Čo ak zmeškám odlet?
Cestujúcim odporúčame dostaviť sa na letisko približne 2 hodiny pred plánovaným odletom, aby stihli absolvovať všetky potrebné formality vrátane odbavenia batožiny. Upozorňujeme, že check-in končí 40 minút pred plánovaným odletom lietadla. Pokiaľ cestujúci zmešká tento časový interval, stráca nárok na rezervované miesto bez náhrady.
Ako postupovať, keď sa na letisku stratí moja batožina?
Pokiaľ pri preberaní batožiny po prílete či už do vašej destinácie alebo späť domov zistíte akékoľvek problémy v súvislosti s batožinou (poškodenie alebo strata), kontaktujte ihneď oddelenie pre straty a nálezy na príslušnom letisku. Pracovník oddelenia vyhotoví správu o majetkovej nezhode na základe Vami nahláseného poškodenia. Nezabudnite sa preukázať palubným lístkom a lístkom od batožiny.
Čo ak budem mať počas pobytu akútne zdravotné problémy, resp. zranenie?
Pri akútnych zdravotných problémoch odporúčame kontaktovať ihneď Vášho delegáta. Ten má všetky potrebné informácie o dostupnosti zdravotnej starostlivosti v danej destinácii. Pred odchodom na dovolenku je najvhodnejšie uzavrieť doplnkové zdravotné poistenie - Cestovné poistenie - kde Vám konkrétna poisťovňa preplatí náklady potrebné na Vašu liečbu, prípadne transport späť domov. O výške krytia a presných detailoch čo je a čo nie je hradené poisťovňou sa informujte ešte pred odchodom na dovolenku. Potvrdenie o uhradení cestovného poistenia majte zo sebou. V prípade potreby si delegát, prípadne ošetrujúci zahraničný lekár, vyžiada toto potvrdenie a následne Vás ošetrí a poskytne potrebnú zdravotnú starostlivosť.
Ako mám postupovať pri reklamácii služieb?
Pokiaľ zistíte akékoľvek nedostatky počas pobytu, okamžite kontaktujte Vášho delegáta. Delegát je povinný spísať záznam o reklamácii a podľa možností ihneď Vaše stažnosti riešiť. Pokiaľ sa nepodarí delegátovi vyriešiť Vaše sťažnosti, čo najpodrobnejšie zdokladujte závady (ideálne nafotografovaním), spíšte Vaše stažnosti písomne a delegát Vám tento zápis podpíše. Po návrate z dovolenky kontaktujte našu cestovnú kanceláriu, predložte tento súpis nedostatkov, priložte fotodokumentáciu a Vašou reklamáciou sa budeme ihneď zaoberať. Vaša spokojnosť je našou prioritou.
Čo robiť, ak počas dovolenky stratím svoje cestovné doklady?
Ak počas pobytu stratíte Vaše doklady, prípadne Vám boli doklady odcudzené, kontaktujte Vášho delegáta. Delegát Vám pomôže kontaktovať Slovenský zastupiteľský úrad (ambasádu) v danej destinácii, prípadne ambasádu, ktorá zastupuje aj Slovensko. Všetky ostatné infrormácie ďalej dostanete na príslušnom zastupiteľskom úrade. Bežne sa tento problém rieši vydaním náhradného cestovného dokladu, pomocou ktorého sa bez problémov dostanete opäť domov.